Dismiss Notice
HVACR sử dụng Cookies và địa chỉ IP để thống kê và cung cấp các tính năng được cá nhân hóa đến thành viên. HVACR cũng có thể sẽ sử dụng đơn vị thứ 3 cho dịch vụ này.

Hà Nội SERVICES MANAGER - HN

Thảo luận trong 'Tuyển Dụng' bắt đầu bởi AmyThaoNguyen, 6 Tháng sáu 2019.

--- HVACR ---
  1. AmyThaoNguyen

    AmyThaoNguyen Thành Viên [LV 0]

    Responsibilities:
    • Manage all engineering aspect, customer claims of the whole Service Division activities, related to HVAC equipment in order to grow service business in the North.
    • Manage service fulfillment effectively to satisfy and exceed customer satisfaction.
    • Ensure and increase the safety awareness of service technicians and get them to fulfill all safety requirements.
    • Provide coaching and necessary training for all technicians for productivities and service quality for company, Service agreement and service demand including troubleshooting in effectiveness.
    Requirements:
    · University/ College degree in HVAC/ Thermal & Refrigeration
    · At least 10 years experience working in Multinational company
    Contact : Ms. Thao Nguyen - thao.nguyen@thenewtarget.com
     

Chia sẻ trang này